کلاهبرداری تلفنی حتی در دوره Covid Federcosumatori:

خانمی با تلفن تقلب کرد و حساب خالی شد.

مراقب کلاهبرداری باشید ، که در دوره کوید نیز بیشتر و بیشتر از طریق تلفن اتفاق می افتد ، مانند موردی که توسط خانمی گزارش شده است که به تماس تلفنی دفتر مبارزه با کلاهبرداری ناموفق پاسخ داده است.

از این زن سال شد که آیا وی اخیراً در آمازون خریدهایی انجام داده است یا خیر و پس از پاسخ مثبت در مورد اقدام به کلاهبرداری telematics در بلغارستان (این کشور اغلب تغییر می کند) و اینکه برای مسدود کردن او ارائه اطلاعات در مورد خودپرداز ، کد دسترسی و پین ضروری است. .

متأسفانه فرد مورد نظر با تعجب و ترس از عواقب احتمالی غریزه ، اطلاعات درخواستی را ارائه داده و بدین ترتیب حساب خود را خالی می کند.

گزارش هایی از موارد دیگر اقدام به کلاهبرداری در میان متنوع ترین ، حتی خود فروشندگان خود اعلام شده ، وجود دارد که سعی می کنند قربانی را با روش هایی فریب دهند که به وضوح از پشت عجیب یا مشکوک است ، اما در حال حاضر نیز می تواند باعث سردرگمی و منجر به با عمل به غریزه اشتباه می کند.

توصیه های Federconsumatori همیشه یکسان است ، اما تکرار آن همیشه ارزش دارد: “هرگز ، بدون دلیل ، اطلاعات محرمانه را حتی بیشتر از طریق تلفن در اختیار غریبه قرار ندهید و در هر صورت همیشه این تقلب را به پلیس پستی گزارش دهید ، حتی اگر این فقط یک تلاش ناموفق باشد ، زیرا مهم است که مأموران تا آنجا که ممکن است عناصر بیشتری داشته باشند سعی کنید مسئولین را شناسایی کنید و آنها را متوقف کنید


© پخش مجدد ذخیره شده است

مقالات بیشتر خوانده شده




0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *